.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دو کشته بر اثر فرو ريختن ساختمان در ساري
فروريخن آوار ساختمان در حال احداثي واقع در بلوار طالقاني شهرستان ساري جان دو نفر از كارگراني را كه در حال كار بودند گرفت.

فروريخن آوار ساختمان در حال احداثي واقع در بلوار طالقاني شهرستان ساري جان دو نفر از كارگراني را كه در حال كار بودند گرفت.

به گزارش ایرنا ،"شعبان وفائي نژاد" مشاور مطبوعاتي شهرداري ساري در مورد اين حادثه  گفت: به علت عدم رعايت نكات ايمني در خاكبرداري براي بناي ساختمان، دو كارگر به نامهاي "محمد فرهادي" ‪ ۴۲‬ساله و"رجب بخشي" ‪ ۳۸‬ساله زير آوار خاكبرداري از اين ساختمان جان باختند.
وي افزود : در عمليات آواربرداري و جستجو براي كشف اجساد قربانيان، بيش از ‪ ۴۰‬تن از ماموران سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري ساري و نيز يك دستگاه زنده‌ياب پس از سه ساعت عمليات تجسس موفق به خارج كردن اجساد از زير خاك و آوار شدند.
"محمد قنبرپور" شهردار ساري كه شخصا هدايت عمليات آواربرداري ناشي از ريزش آوار از ساختمان را به عهده داشت به خبرنگار ايرنا گفت : كارشناسان مربوطه در حال بررسي مسايل مرتبط با اين حادثه هستند.
وي ادامه داد: مهندس ناظر اين پروژه بايد نكات ايمني در ساخت و ساز را رعايت مي‌كرد اما شواهد كار نشان از عدم رعايت نكات ايمني مي‌باشد.
شهردار ساري با انتقاد از عدم نظارت بعضي از مهندسين ناظر در ساخت و سازها گفت: اين اولين حادثه نبود و بايد كاري كنيم كه آخرين حادثه در حوادث ساختماني باشد.
وي افزود :به مامورين كنترل و نظارت بر ساخت و سازهاي ساختماني شهر تاكيد شده است كه نسبت به برخورد با متخلفين ساختماني اقدام كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.513 seconds.